سريل «روزگاري در محله» كليد مي‌خورد
نوشته شده توسط : سوران زندی

با بازسازي وقايع دهه 30 سنندج ؛
سريل «روزگاري در محله» كليد مي‌خورد

خبرگزاري کرد نیوز: توليد سريال مجموعه «روزگاري در محله» با استفاده از توان هنرمندان سينما و تئاتر استان به نويسندگي صابر نيك‌بخت و كارگرداني اميد راستبين در دست توليد است.

به گزارش خبرگزاري کرد نیوز از سنندج به نقل از روابط عمومي اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان، مجموعه تلويزيوني روزگاري در محله بر اساس طرحي از استاد عباس كمندي و تهيه كنندگي جميل مفاخري به منظور پخش از صدا و سيماي مركز كردستان توليد مي‌شود.
مديرعامل شركت فيلمسازي سنه‌دژ فيلم با عنوان اين خبر افزود: اين مجموعه با استفاده حداكثري از توان هنرمندان سينما و تئاتر استان به نويسندگي صابر نيك بخت و كارگرداني اميد راستبين در دست توليد است.
جميل مفاخري با اشاره به 26 قسمتي بودن اين سريال تصريح كرد: پرداختن به داستان اجتماعي از دل رويدادهاي دهه 30 سنندج خصوصاً تعاملات فرهنگي - اجتماعي و اقتصادي اين شهر تاريخي و تقويت هويت ملي در اين سريال انعكاس خواهد يافت.
وي ضمن درخواست از همه مسئولان فرهنگي استان براي مشاركت در اين پروژه تلويزيوني خاطرنشان كرد: مساعدت مسئولان امر در تقويت و پشتيباني از چنين مجموعه‌هايي موجب ارتقاي شاخص‌هاي فرهنگي در اين حوزه و تامين بخشي از دغدغه‌هاي فرهنگي مردم خواهد بود.
مفاخري زمان توليد اين اثر هنري را 4 تيرماه اعلام نمود و گفت: طبق قرارداد با شبكه استاني كردستان اين سريال بايد تا آذرماه سال جاري براي پخش از اين شبكه تحويل شود.
به گزارش فارس، در حال حاضر از سوي صدا و سيماي مركز كردستان براي توليد اين سريال دقيقه‌اي 150 هزار تومان اعتبار تامين شده است و هنرمنداني چون فرشيد گويلي، حسن ترقي، مرجان فريقي، دنيا گفتاري و جمعي از هنرمندان تئاتر در آن به ايفاي نقش مي‌پردازند.




:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: